Efterlysning 2

Händer det att du bor på hotell? I så fall kan du vara med på ett hörn och hjälpa till att samla till en lite annorlunda utsmyckning som ska göras i sovrummet i mitt lilla residens när det är renoverat, nya tapeter och nytt golv ska in plus att alla målningsarbeten ska piffas upp...

Vad är det då som behövs? Jo, Do not Disturb-skyltar, sådana där små tingestar man hänger på dörren för att få vara ifred. Råkar du befinna dig på ett hotell för övernattning är det så enkelt att packa ner även en hängskylt när du ändå packar väskan före utcheckning...

Maila mig på [email protected] och tala om att nu har du minsann organiserat sådana som du vill donera så ordnar vi med leveransadress och dylikt. Ju fler olika DND-skyltar desto bättre...

Kommentarer
Sissel Johansen säger:

Hej Tobbe!
Är det verkligen så att du har tänkt tapetsera sovrummet med "Don't disturb" skyltar!?
Har dom någon funktion då! Eller hur tänker du!
Intressant att höra!
Ha en skön dag i soliga Sverige ☀

Svar: Nej, de ska inte användas som tapeter utan som en form av dekoration. Exakt hur avslöjar jag inte nu, jag vill inte att någon annan ska sno idén innan jag hunnit förverkliga den... :-)
Tobbe Hvornum

2013-06-04 | 10:32:14
Bloggadress: http://www.info%40godaremat.se
Nycikenrjag säger:

Hej Tobbe!
Nyfiken som jag är så undrar jag om du har tänkt att tapetsera sovrummet med "Don't disturb" skyltar!?
Fyller den väggen någon funktion då?
Eller är det Hotel känslan du vill återskapa?
Mycket intressant !
Ha en skön dag i soliga Sverige!
Med vänlig hälsning,
Titti

Svar: Eftersom i stort sett samma fråga ställdes i föregående kommentaren så återanvänder jag svaret från den... Nej, de ska inte användas som tapeter utan som en form av dekoration. Exakt hur avslöjar jag inte nu, jag vill inte att någon annan ska sno idén innan jag hunnit förverkliga den... :-)
Tobbe Hvornum

2013-06-04 | 11:06:25
Bloggadress: http://Nyfikenrjag.blogg.se
nyfikenrjag säger:

TACK för svar på båda mina inlägg som nära på var identiska pga nybörjare här!
Fullt begripligt att du inte vill avslöja din idé !
Ska försöka komma ihåg att "sno" skyltar nästa gång jag huserar
På ett Hotel !
Ha det 😊
Sissel J.

2013-06-04 | 15:00:59
Bloggadress: http://nyfikenrjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback